اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

دستگیری یک زن پاکستانی و یک مرد هندی که از طریق بازی پابجی عاشق هم شده بودند

  • کد خبر: ۱۷۳۵۵۱
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
دستگیری یک زن پاکستانی و یک مرد هندی که از طریق بازی پابجی عاشق هم شده بودند
یک زن که از طریق بازی محبوب «پابجی» (PUBG) با مردی آشنا شده بود، با جستجو در یوتیوب، از خانه‌اش فرار کرد تا با معشوقش ازدواج کند. حالا هردو آن‌ها دستگیر شده‌اند.

شهرآرانیوز - یک زن پاکستانی با چهار فرزندش به هندوستان فرار کرد تا با معشوقش زندگی کند. به گزارش نیویورک تایمز، این زن از طریق بازی محبوب PUBG با مرد آشنا شده بود. حالا زن به اتهام ورود غیرقانونی به هند و مرد به دلیل پناه دادن به او دستگیر هستند.

سیما غلام حیدر، زن ۲۷ساله، با ساچین مینا ۲۲ساله، در سال ۲۰۱۹ و در بازی PUBG آشنا شد. PUBG یک بازی تیراندازی چندنفره است که در سال ۲۰۱۷ به یک موفقیت جهانی دست یافت و در عرض ۶ ماه پس از انتشار ۴۰۰ میلیون دلار فروخت. هند چندبار سعی کرد PUBG را ممنوع کند، زیرا معتقد بود با این بازی اعتیادآور، دانش‌آموزان علاقه خود را به درس و مطالعه از دست می‌دهند.

دستگیری یک زن پاکستانی و یک مرد هندی که از طریق بازی پابجی عاشق هم شده بودند

به گزارش هندوستان‌تایمز، حیدر گفته که او و مینا «ساعت‌ها بازی و گفت‌وگو می‌کردند». آن‌ها بعد از مدتی عشق خود را به یکدیگر ابراز کردند، اما عاشقانه آن‌ها با پیچیدگی‌هایی همراه شد.

حیدر متاهل است و به گزارش بی بی سی، رابطه او با مینا از زمانی آغاز شد که شوهرش برای کار به عربستان سعودی نقل‌مکان کرد.

به گزارش تایمز، مسافت و پیشینه فرهنگی حیدر و مینا احتمالاً موانع مهم‌تری ایجاد کرده است: حیدر یک زن مسلمان پاکستانی است در حالی که مینا یک مرد هندو است.

پاکستان و هند پس از تجزیه هند در سال ۱۹۴۷ چندین‌ جنگ و درگیری داشته‌اند. این تنش‌ها پس از چنددهه‌ همچنان وجود دارد. از طرف دیگر بین یک هندو و یک مسلمان تنش‌های مذهبی هم وجود دارد. ازدواج هندوها در پاکستان، براساس قانون تنها در سال ۲۰۱۷ مشروعیت یافت. روابط مسلمان‌ها و هندوها در هند بیشتر به عنوان یک «جهاد عشقی» شناخته می‌شود. تندروان هندو معتقدند مردان مسلمان به‌دنبال زنان هندو هستند تا آن‌ها را مجبور کنند به اسلام‌ ایمان بیاورند.

با تمام این سختی‌ها، حیدر و مینا برای ازدواج و باهم‌بودن پافشاری کردند. تایمز به نقل از مقامات پلیس گزارش داده که حیدر برای اولین‌بار در نپال و بدون فرزندانش شخصاً با مینا ملاقات کرده است.

به گزارش تایمز، پلیس معتقد است که مینا، حیدر را با وعده‌های دروغین فریب نداده است. سودیر کومار، رئیس ایستگاه پلیس رابوپورا، گفته است: «زن می‌دانست که مینا از نظر مالی قوی نیست. کار مرد هم برای او مهم نبود. او فقط تحت‌تاثیر مهارت‌های مینا در PUBG قرار گرفته است.»

در ماه می، حیدر قصد داشت با فرزندانش که همگی زیر هفت سال بودند، به هند برود. پس ابتدا راهی نپال شد. این زوج به خبرنگاران گفته‌اند که با «جستجو در یوتیوب» یک نقشه‌ فرار طراحی کرد‌ه‌اند.

میرجان جکرانی، پدر همسر حیدر، به تایمز گفته که حیدر خانه شوهرش را در پاکستان بدون اطلاع شریک زندگی‌اش فروخته تا این سفر را انجام دهد. اما حیدر این اتهامات را رد کرده و به مقامات گفته که یک قطعه از زمین پدر و مادرش را فروخته است. او همچنین به مقامات گفته که شوهرش او را مورد ضرب و شتم قرار می‌داده و او به دنبال طلاق بوده است.

به گزارش بی‌بی‌سی، حیدر و چهار فرزندش بیش از یک ماه با مینا و پدرش در گریتر نویدا، شهری در جنوب دهلی نو، زندگی می‌کردند. این زوج روز سه‌شنبه دستگیر شده‌اند. این دو درباره اقامت و ازدواج قبلی حیدر از وکیل مشاوره خواسته‌اند.

حیدر و چهار فرزندش به اتهام ورود غیرقانونی به کشور بازداشت شده‌اند. مینا و پدرش هم به اتهام پناه‌دادن به یک مهاجر بدون ویزا دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایندین اکسپرس، یک دادگاه محلی برای این سه‌نفر وثیقه صادر کرده و آن‌ها حالا آزاد هستند. این زوج اکنون برای ازدواج از دولت هند کمک می‌خواهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->